Fotolyst

Hei, det er lange siden jeg har skrive her eller lagt ut noe bilder, men jeg må nok fortelle dere at fotolyst forsatt kommer å gå i ryk og nap. Jeg skulle så ønske at jeg hadde mer fotolyst om dagen, fordi jeg synes vinteren er en nydelig tid å ta bilder på. Jeg elsker vinteren, men jeg har ikke fått noe fotolyst til nå. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få den tilbake.

Siden onsdag sist uke har det vært ulv her jeg bor, noe som gjor at jeg får tenke mye på den og foto. Fordi det jeg har mest lyst å bil her i verden, er enelig natur fotograf 🙂 Jeg ønsker å ta bilder av dyr og av natur, Så jeg trenger fotolysten min tilbake for å kunne bli det. Jeg må også tørr å ta flere bilder, selv om jeg selv mener jeg ikke er flink nok. Det er nok det som er mest grunnen til at jeg ikke har fotolyst lenger, fordi jeg har helt mista troen på at jeg klarer å ta fin og bra bilder. Så nå må jeg prøve å finne en måte til å få den opp igjen, jeg har tenke mye på å meldem med en i en foto klubb her jeg bor. Men har ikke vært tøff nok ennå. Jeg vet godt jeg det er jeg som må gjøre noe med for at jeg kommer inn i fotogleden igjen.

Så jeg tenker nok jeg skal prøve å ta en fototur en dag denne uka, også så skal jeg startet å lese i bladet jeg abonnerer på. Natur & foto 😀 Så håper det hjelper å få igjen til lysten til å fotografere. Så tenke jeg å sette et mål om se om jeg klarer å meld med inn i fotoklubben før sommeren i år er over. Så håper jeg klarer det målet mitt:) Så blir det mål å melde meg på fotokurs også etterhvert. Jeg har så lyst til å bli naturfotograf, men da må jeg jobbe for å få selvtilli.

Jeg tenke jeg skulle ha lagt ut noen bilder av ulver jeg tok, når jeg var i polar zoo. Men jeg har ikke harddick min i nærheten, så det for jeg ta en annen gang;)

Jeg håper dere forsatt liker bloggen min:) Ha en fin dag;)

Legg igjen en kommentar